SAP Customer Experience

SAP
Marketing Cloud

Marketing Cloud je inteligentný produkt, ktorý ponúka best-of-class riešenie v oblasti marketingovej automatizácie, dynamickej 360˚ profilácie zákazníkov a personalizovaných multichannel kampaní, zameraných na zvyšovanie konverzií.


Scrolluj nižšie
Čo je SAP Marketing Cloud?

Inteligentná marketingová platforma

Súčasťou inteligentného riešenia Customer Experience je moderný a efektívny marketingový nástroj. Marketing Cloud dokáže spájať a kombinovať akékoľvek zákaznícke dáta a zároveň umožňuje personalizovane osloviť každého zákazníka osobitne.

V SAP Marketing Cloud vytvoríte komplexnú segmentáciu z milión dátových sád za niekoľko sekúnd, oslovíte každého zákazníka cielene a prostredníctvom preferovaného kanálu, ako napríklad email, sms, push notifikácia, chatbot, landing page, mobile app či social media, atď. Marketing Cloud naplno využíva umelú inteligenciu (AI) s reálnym použitím, ako best sending time, product recommendation, customer retention, product buying propensity, next best offer a mnohé ďalšie. Riešenie ďalej ponúka silné analytické nástroje a komplexný marketingový kalendár a plánovač pre efektívne riadenie online aj offline kampaní.

Pre koho je určený?

Riešenie je určené pre marketingové oddelenia, ktoré potrebujú jeden komplexný a efektívny nástroj, z ktorého budú riadiť všetky offline a online komunikačné aktivity a dáta o zákazníkoch.

Marketingový riaditeľ / CMO
Riešenie pomáha riadiť komplexný flow zákazníckej skúsenosti, plánuje, optimalizuje a kontroluje marketingové výdavky a celkovo podporuje digitálnu transformáciu spoločnosti.

Marketingový manažér, špecialista / Brand manažér
Riešenie pomáha riadiť všetky komunikačné kanály z jedného systému, automatizuje a pomocou umelej inteligencie zvyšuje výkonnosť kampaní, optimalizuje marketingové rozpočty, zvyšuje ROI a zefektívňuje denné marketingové úlohy.

CTO / CIO / Riaditeľ informačných technológií
Riešenie pomáha udržiavať strategický pohľad na vývoj a inovácie marketingu z pohľadu technológií, udržuje zásady zabezpečenia dát a data privacy, redukuje čas strávený nad prevádzkovými úlohami a uvoľňuje kapacity pre aktivity s vyššou pridanou hodnotou.

Ako funguje?

Riešenie je postavené na špičkovej HANA in memory databáze a dokáže zbierať dáta zo všetkých integrovaných kanálov (ako napr. web, mobile, banner, social, dáta z ERP, atď).

Riešenie je postavené na špičkovej HANA in memory databáze a dokáže zbierať dáta zo všetkých integrovaných kanálov (ako napr. web, mobile, banner, social, dáta z ERP, atď). Tieto dáta su navzájom prepájané, obohacované a real-time aktualizované a následne cez segmentačné modely ďalej využívané v automatizovaných a inteligentných kampaniach, a to naprieč všetkými komunikačnými kanálmi.

Základom sú tzv. udalosti a interakce.Tieto interakce majú svoje tipy, napríklad vernostný program alebo interakcie na webových stránkách, prípadne z ERP, CRM, finančné dáta, sociálne médiá a ďalšie, ktoré si môžeme nadefinovať.
Marketing Cloud dáta spáruje a vytvára tzv. „golden record“ pre každého zákazníka. Pokiaľ máme viac údajov o zákazníkovi, napríklad cookies súbory, e-mail z landing page alebo údaje z CRM, všetky môžeme pomocou systému spárovať a následne vytvoriť záznam pre každého zákazníka.
Na základe údajov o záujmoch a správaní sa užívateľov je možné predikovať ich budúce správanie, vďaka čomu sme schopní vytvárať personalizované kampane formou emailu, landing page, mobile, google ads, facebook ads, push notifikácie či SMS.

Aké výsledky prináša?

SAP Marketing Cloud prináša reálne zvyšovanie konverzií na strane zákazníka a podstatné zníženie nákladov na prevádzku marketingového oddelenia vďaka čomu maximalizuje efektivitu vynaložených prostriedkov.

Získavanie nových zákazníkov
25% zvýšenie návštevnosti stránok
23% zvýšenie akvizície nových zákazníkov

Zvyšovanie predaja, cross/up/sell
40% zníženie času potrebného pre vstup na trh – Time to market
10x zvýšenie konverzií obchodu
5% zvýšenie v priemernej hodnoty objednávky

Spokojnosť a lojalita
4% zvýšenie zákazníckej spokojnosti
4% zvýšenie opakovaného nákupu

Efektivita vynaložených prostriedkov
24% zníženie nákladov za aktiváciu zákazníka
30% zvýšenie čistého obchodu

Zdroj: *The Total Economic ImpactTM of SAP Marketing, a June 2017 commissioned study conducted by Forrester Consulting on behalf of SAP.

Video

Predstavenie riešenia
SAP Marketing Cloud

Sap trial

360”
Profilovanie zákazníkov

Segmentácia a riadenie kampaní

Real-time analytika a reporting

Umelá inteligencia v marketingu

SAP Marketing Cloud je súčasťou rodiny riešení SAP Customer Experience.

SAP Customer Experience je rodina inteligentných riešení, ktorá spája produkty - SAP Marketing Cloud, SAP Commerce Cloud, SAP Customer Data Cloud, SAP Sales Cloud, SAP Service Cloud. Kľúčovou výhodou celej suity je pokrytie end-to-end všetkých biznis procesov v oblasti zákazníckej skúsenosti, jednotné GUI, zladená užívateľská skúsenosť, integrovaná analytika s integrovanými prediktívnymi modelmi a mechanizmy strojového učenia.

Kamil Kyzúr

Sme experti na zákaznícku skúsenosť. Kontaktujte nás a radi si s vami dohodneme osobnú konzultáciu.

Predstavíme vám živú demo verziu produktu a pomôžeme nastaviť inteligentný marketing budúcnosti.

Odoslať formulár
Odoslaním formulára dávate súhlas so spracovaním osobných údajov
Vaša správa bola odoslaná.
Vaša správa nebola odoslaná. Skúste to pozdejšie ešte raz.

Používate zastaralý prehliadač. Môžete si ho aktualizovať na tejto stránke.